Klik semua kjalau singgah di blog eifa... ;)

Tuesday 20 November 2012

##wordless wednesday >> Allah, selamatkanlah palestine!



As salam... =) 

         hepy wednesday korang2 yang cun2, gojes2 colmel lote semua...  moga shat walafiat tapi dlm sihat2 dan hepy2 kta, jgn lpa dgn saudara sesama islam kita yg sdang dlm peperangan sana.. kejam kn israel?! 

          eifa tak update sgt ksah gaza mlalui aljazeera, tapi update melalui  berita, you tube, twitter dan facebook... cik google pun help me a lot dalam nengok kisah2 terkini saudara kita di gaza... Tipula kalau airmata tak meleleh tengok budak - budak yang tak kenal erti jadin mangsa bom, mereka tau ke bom tu apa? yang mereka tau, bom tu bunyinya kuat dan sakit (mati) .. 

            Kita hanya mampu mendoakan mereka, sambil kita menderma.. rm1 pun dah memadai dah ssahabat2 sekalian... tak sampai hati tengok mereka terus2an macam tu.. doa, solat hajat, tak boleh kita lupa...  dalam masa sekarang ni la kita sesama islam BERSATU MELALUI DOA... Doa adalah senjata kita... moga - moga Allah memberi kekuatan untuk mereka dan kemenangan untuk mereka selamanya.. 

               jom, pakat2 kita derma untuk saudara kita di sana, demi kesejahteraan mereka, moga kemanangan kita milik mereka... hulurkan doa sekali ya... Selamatkan palestin ya Allah... 





No comments:

Post a Comment